onsdag 26 mars 2008

På kurs med kurt...

Jaha, då ska man på kurs i kväll, allmänlydnad hund, min lilla dampiga schnauzer ska bli hund på riktigt, det ska bli riktigt skoj!

Allt han lärde sig på valpkursen vi var på när han var ca 4 månader, det kan han ju fortfarande, så jag tror detta kommer bli kanon, känns lite pirrigt dock, han är ju helt galen med andra hundar, inte ngt aggresivt, men han vill ju leka så fasansfullt mycket, och hela tiden, suck.

Men han är ju hos Barbro på dagarna, så när han kommer hem är han ju helt slut, så han kanske är lite lugnare än vanligt, man kan ju alltid hoppas…

Måste komma ihåg att klä mig varmt, och ta med godis, kanske en leksak med, kan ju ha den i bilen, och om de tycker jag ska ha en sån kan man ju hämta den…kanske…

Det fanns ju ingen sådan info om man skulle ha med sig ngt sånt, så jag ha ju ingen aning, så man får väl chansa lite, det blir nog bra…

Jag kommer med vara helt slut när jag kommer hem, jag brukar ju sova när kl är 21.15, så jag kommer nog vara trött som ett as jag med, men så länge jag kommer i säng innan kl 22.00 så är det nog lugnt.

Jaha, det var nog allt för denna gång, inte så särskilt intressant, mest en massa prat om ingenting, men det är väl som det ska vara antar jag?

Tjingeling

/ Beýla

1 kommentar:

  1. favoritgodis och favoritleksak är alltid bra att ha med sig till klubben :) o så en vattenskål!
    hoppas att ni hade roligt - det är ALLTID huvudsaken! =D

    jag och telpa har gått valp,unghund och lydnadsklass1, men det märks inte så tydligt xD

    SvaraRadera