lördag 18 oktober 2008

A trip down memory lane...

Munther och Slemma, av ngn anledning kände jag mig som typ 16 igen....
Minns fortfarande dina stora vita thekoppar med bruna små stjärnor på! Och allt the ska vi inte prata om!



Jag ska hitta några mindre sorgsna låtar med, men jag kunde inte hejda mig!



Förlåt, det blir glatt snart...



Slemma, varför skulle dom döda den hemliga kon?? Minnsdu vårat huvudbry.. hahaha!
Och Munther, man stavar det inte som Hellacopters... hahaha, undrar vad Mandy tänkte...



Och titta så unga och små alla är.. hihi, söta!



Munther, kommer du ihåg? Har aldrig förstått tyska, men med Rammstein spelar inte det ngn roll!




Hittar inte den rätta stampa takten låten, men den här får duga.. eller vadsäge du Slemma? Alla bilresor!!



Tjing Tjing
/ Beyla

4 kommentarer:

  1. kolla in min nya blogg så får du höra en mkt bättre låt ;D
    har du hört Def Leppard feat Tim McGraw - Nine Lives föresten? softiiiiiiiish

    nu ska jag återgå till min film, jag är sjuk *ynk*

    föresten... du som är så liten.. borde inte du blivit hög som ett höghus av all lacknafta? :P

    SvaraRadera
  2. Åhhhhhh vad tråkigt det är att vara sjuk :(
    Hur går det för dig då?

    SvaraRadera
  3. Tro mig, jag har saknat jobbet, jag är inte alls bra på att vara sjuk. Jag är så less på min soffa :p

    Jag kommer nästa vecka, går kväll till 21...hur går du?

    Hoppas allt går bra med flytten nu i helgen.

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Åh vilka gobitar!

    Jag tror jag hade nån megasexdröm om dregen i natt. hahah, man blir aldrig för gammal för sånt va? ;)

    SvaraRadera