lördag 24 januari 2009

Helg, tatuering och stegrande häst.

Jaha, då var jag här igen, och fy på mig själv, vad jag har blivit dålig på att blogga, jag som var så duktig tidigare.

Det är helg nu i alla fall, ikväll, lördag, blir det lite fest, men nyktert.
Ni som känner mig vet mina skäl till nykterhet, ingenting självvalt, men nödvändigt ont.
Blir som sagt party med min guddotters mor, några underbara arbetskollegor och lite annat folk jag inte känner, men skoj ska det bli.

Blir dock en tidig kväll, då jag ska upp i arla morgonstund på söndagen, hundutställning med kusinen, hennes vackra hundar kan ni beskåda på;

http://www.majaochstella.dinstudio.se/

Senare på söndagen är det dags för tatuering, om jag får till det kommer det nog en bild när konstverket är klart och har läkt någotsånär, inget fint när den är mitt i mellan nygjord och färdigläkt.

Skulle ha ridit min häst idag, men vädret slog omkull mina planer, ingen höjdare med tösnö och ett redigt lager hal is under, suck!
Min lilla kära häst har kommit på att om man står på bakbenen så behöver man inte jobba, och jag är i de flesta fall för feg för att gå på henne, men snart blir det nog ändring där, hoppas jag.

Jaja, har nog inte så mycket annat vettigt att skriva nu, eller skriver jag någonsin något vettigt?

// Tjing Tjing
Beyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar