onsdag 14 september 2011

Blandade tankar

Jaa, nu snurrar det nog mer än vanligt, men ändå på ett bra sätt tror jag.

Vissa saker som jag måste komma underfund med, än så länge tycker jag att det är okej, och nånstans hoppas jag att jag kommer fortsätta att tycka det.

Det kanske är så att det är precis det här jag behöver nu, det känns så, av många anledningar som jag inte kan förklara närmare.

Kanske skulle behöva ta och göra lite research, så jag har nåt att komma med? Jaa, dumt att famla i blindo liksom... Vissa saker vet jag redan men jag vill veta mer, mer, mer...

Det kanske är det här som jag väntat på hela tiden, det kanske passar mig som handen i handsken?
Med tanke på hur chockerad jag blev över min egna reaktion över vissa saker så borde jag inte bli lika chockerad om det andra ger mig samma reaktion.

Glädje, på ett skruvat galet sätt, men trots det, glädje!





Tjing Tjing
// Beyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar