måndag 8 mars 2010

Kanske är det dags igen?

Känns som om jag har världens chans att skaka liv i min blogg, det har ju varit väldigt sporadiskt på sista tiden, kanske kan bli bättre på det?

Frågan är ju bara vad man ska dela med sig av? Det händer ju inte så mycket egentligen som jag känner att jag kan skylta med på internet :)

För de som känner mig vet ju redan vad som händer, men det e ju en annan sak.
Skulle dock inte klara mig utan alla mina underbara vänner! Vad hade jag gjort utan dom?

Antagligen grävt ner mig i väntan på bättre tider....

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli massagetid, så jag inte behöver se ut som qvasimodo så länge till, eller allfall inte känna mig som honom...

Jävlar, tror att hustomten i natt fick för sig att mangla ihop mig till en boll och trycka ner mig i en skokartong... fy vad han måste ha haft roligt, vilket utomordentligt bus från hans sida... när jag får tag på honom kommer jag göra samma sak.. men han kommer knölas ner i en tändsticksask... jajamensanm så får det bli....





// Beyla

1 kommentar:

  1. Vadå tryckt ner dig i en skokartong??? du bor ju för fan i en! Hihi!!! Love you bejb

    SvaraRadera