onsdag 10 mars 2010

Varför?

Varför är jag vaken nu? Jag börjar ju inte jobba förrän kl 13...
Det värsta är att jag vaknade av mig själv när klockan var 06.20, suck, måste vara något allvarligt fel på mig...

Sitter med min kaffekopp, och funderar på om jag borde försöka göra något duktigt innan jobbet eller om man kommer undan med att göra inget alls.


Jag tror det blir inget alls...

Idag är ryggen bättre, men det känns att musklerna blivit mosade, men idag känner jag mig som människa igen, vilket jag absolut inte gjorde igår... och ikväll blir det ytterligare en massagetid, för att riktigt få bukt med skiten.



Nähä, kanske vore bra om jag försöker göra något produktivt, jag har ju ett gäng timmar på mig innan jobbet... funderade på om en promenad skulle vara trevligt, det verkar ju bli ytterligare en vårdag, tjohoo... hoppas vädret håller i sig nu, trött på vintern, vill ha något nytt.

// Beyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar