onsdag 19 december 2007

Något sen helgrapport...


Jaha ja, då har helgen glidit förbi, och snart är det ju helg igen, men den som kommer ska jag inte skriva om nu, utan den som varit.. :)


Jag var och såg Marilyn Manson på Hovet i Stockholm i lördags, jag tyckte det var hur bra som helst, trots att han inte fick ngn bra kritik alls i expressen, men dom kan man skita i, haha


Jag är hursomhelst nöjd med det hela, även fast vi hade otroligt dåliga platser, sidosikt, helt värdelöst, men låtarna var bra, kändes lite kul att han på ngt sätt blivit vuxen.

Jag hade nog inte tyckt det var lika bra att se honom live om det hade varit under hans Antichrist period, då var det lite för mycket för min smak, detta passade mig mycket bättre.


Jag är glad att jag sett honom live, och sen skiter jag i vad alla andra tyckte, jag är nöjd!


// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar