torsdag 20 december 2007

Snart, snart, bara lite till....


Nu är det bara 1 dag kvar, eller ja, 1.5 dagar kvar om man ska vara petig.


Men det är hursomhelst bara en tidig morgon kvar, hallelulja!!


Jag behöver verkligen denna semestern, och det pronto, den kunde ha kommit en dag tidigare, det hade varit underbart.


Sitter nu med allt jobb som min chef skickar till mig från sälen, där han och övriga kollegor är och har det trevligt, men jag och Patrik sitetr minsann kvar på kontoret, Yffa!


Måste få städa på mitt skrivbord idag, det ser ut som om någon har sprängt en bomb på det, och bara lämnat kvar all skit, inte roligt alls!


Aja, 1dag kvar, sen jä*lar ska jag ut till stallet varje dag och mysa, jag ska gå långpromenader med min dampiga hund och hoppas att det kommer kanske en smula snö med!


// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar