tisdag 11 december 2007

Silverprinsen


Jag måste ibland påminna mig om att jag ju numera är ägare av två hästar, det har inte riktigt sjunkit in ännu, trots att jag betalat honom, att försäkringen står på mig, och att jag har hans pass hemma, men jag har fortfarande inte fattat det...än...


Men han kommer bli så otroligt fin, det syns redan nu, han är så lik sin mor, Tyra, samma trevliga utstrålning, men han har en sådan otroligt underbar färg, silversvart!


Det är inte illa pinkat att få ett silversvart föl med en "röd" mamma, där mamman dessutom har "röda" föräldrar, och inte nog med det, en "röd" morfar och farfar, det ni...


Hrm, ja, ni som är lite insatta i hästvärlden och färger förstår nog ganska bra vad jag menar och ni andra, om det nu är några andra som läser detta, ni kan få fundera, det är kanske inte så viktigt för er ändå :)


Bilden som är med, sån färg kommer min prins ha, eller ja, han har det ju redan!


Tjing Tjing

// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar