lördag 4 september 2010

Äntligen helg...

Som sagt, äntligen helg! Det behövdes verkligen, totalt slut i kropp och knopp :)

Har absolut inga planer, och det är ganska skönt...
Blir att fara till bästaste Emman snart för lite morgonfika, sen hem och fixa en massa...

Det är nu jag skulle vilja ha en sån maskin som dom har i star trek, en sån som man kan åka vart man vill med på en gång liksom, utan restid, utan att det kostar massor, om en sån fanns nu så skulle jag åka runt som fan denna helg...

Hade nog tagit en tur till Malmö, en tur till Belgien och säkert till Stockholm med :)

Det hade ju varit så perfekt om det fanns en sån, kan ingen bara uppfinna den nu?

Shit vad trött jag är... märker det när jag ska försöka få ner det som finns i huvudet men det enda som kommer ut är en massa meningslöst babbel om märkliga maskiner från star trek, hallå...

Jaja... dags att åka nu allafall..



/ Tjing tjing
Beyla

1 kommentar:

  1. En transportör/transporter är det du vill ha... Tror jag...

    SvaraRadera