lördag 18 september 2010

Underbara lördag!

Idag blir det stallet för hela slanten, det ska bli så underbart skönt!
Ska pyssla med mina underbara hästar, se till att träns och sadel är rent och fräscht, samt ordna med mina schabrak, tror det kan behövas att de borstas av något.

NH-träning står på schemat för Yra-Tyran och grimträning av något slag för lilla Locken, ska bli såå roligt...

Så idag så ska jag ordna med hederlig matsäck att ta med till stallet, så man inte hungrar ihjäl när man väl är där, smart va?
Och se till att jag har ordentligt med kläder på mig om hösten gör sig lite extra påmind under dagen, också ganska smart måste jag säga.

Ska även göra en rensning av alla mina gamla fleecetäcken som jag äger, vissa ska kastas, vissa ska sparas och tvättas, det är ju lite av en förbrukningsvara under hösten liksom... kan ju vara bra att man har ordnat det redan nu så att man i höst vet vilka som e ok och inte, ytterligare ett smart drag av mig.

Nu tror jag att jag ska återgå till mitt kaffe, så att jag kan spara några smarta saker till något annat, man vet aldrig när man behöver dom.

Tjing Tjing
/ Beyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar