tisdag 7 september 2010

Rätt ok nu...

Tror minsann att allt är rätt ok nu... om man nu bortser från att jag fortfarande sitter med ett hus jag inte vill ha men som vägrar bli sålt, suck...

Sen finns det ju alltid saker man vill ha som man inte kan få...

En ny bil hade inte suttit fel...



En ny platt-tv hade jag inte heller tackat nej till...



Pengar till färg och tapeter och en snäll själ som renoverade min lägenhet utan att ta betalt...



Honom, så klart...



Vissa saker har jag redan som jag varje dag tänker på och inser hur lyckligt lottad jag är...

Världens bästa mamma...



Helt underbara vänner, som finns där oavsett...



Två helt underbara hästar...



Min underbara lägenhet som jag verkligen trivs i...



Så jag kanske bara ska vara tyst?

Tjing tjing
// Beyla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar