onsdag 31 oktober 2007

Ibland vill man bara sova...

Ibland undrar jag hur vissa människor orkar!

Imorse hoppade jag på tåget till Sthlm för att ta mig till jobbet, och hoppades på att jag skulle få sova en liten stund, men icke då!
För då sitter det tydligen ett par säten bort ett gäng kacklande tanter, som tydligen inte tycker att det är jobbigt att vara vaken och alert kl 06:30, det tycker jag kan jag ju säga!
Nej då, de sitter och pratar och skrattar och stör alla hederliga människor som försöker få till några timmars extra sömn.

Och till höger om mig sitter en människa med hörlurar, problemet är bara att han har en sån extrem volym att jag hör exakt vad det är han lyssnar på, och det var inte min musiksmak alls, otroligt störande!!

Fy fan för alla pendlare som inte kan ha vett att sova på Tåget, eller åtminstone hålla käften!

// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar