tisdag 16 oktober 2007

Äntligen hemma!!

Jaha, nu var flytten äntligen klar, och nu återstår ju bara att få ordning i den nya lägenheten!

Det är ju lättare sagt än gjort, men som tur är så har man en man som på ngt vis verkar finna sig i att vara "hemmafru" när jag nu varje dag pendlar till sthlm...

jag har haft många olika saker jag tänkt skriva om i bloggen, funderingar som jag kommit på i stallet, på tåget eller tom i bilen, men nu när jag äntligen har en dator med internet så kommer jag inte på en enda.... märkligt det där.

Men, jag e hemma med min häst igen, det är helt underbart, och jag har kvar mitt gamla jobb fast i en uppdaterad version :)

Jaja, snart kommer jag väl på ngt mer att skriva, nu har jag u grundförutsättningarna, en dator med internet!!

// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar