torsdag 25 oktober 2007

Otroligt störande!

Ibland kan jag få total panik på vissa människor, ni vet sådär så man helst bara skulle vilja strypa!

Och just nu finns det en sådan människa i min närvaro, vi kallar honom Nisse.

Nisse är en sådan människa som absolut inte har någon koll på en persons ytterst personliga, ja, vad ska jag kalla det, sfär, aura, jaja, ni vet vad jag menar...

Nisse klampar rakt in i den utan tanke på att man kanske inte alls känner sig bekväm, utan mer som om man blivit intryckt i ett hörn av något obehagligt.
Han är burdus och stor, med stor menar jag att han tar mycket plats i min personliga sfär, det är verkligen skitjobbigt!
Jag har inget emot om mina vänner kommer in där, men det är ju folk jag känner och tycker om! Oavsett om jag träffat de nyligen eller om det var år och dar sen, Tant, tex, hon är så välkommen, Emma med, och självklart Norpan, men inte Nisse!!!

Inte än, plus att han är trög, liksom sådär lite barnsligt trög, och känns allmänt lite seg, och ni som känner mig vet att jag är helt tvärtemot!

Barnslig kan jag med vara, men inte som Nisse...

Gaaaahhhh!!!! Jag får verklig panik på honom, och det värsta är ,att han sitter och sjunger med i låtarna på radio, och han sjunger inte vackert, kan i 95% av fallen inte texten ordentligt, med andra ord, alla skulle må bättre om han höll käften!

Jag blir galen ibland...

Men som tur är har jag min underbara Tyra som jag åker ut och pratar med på kvällarna, då laddar jag batterierna för morgondagen, så jag uthärdar detta ytterligare en dag.

// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar