tisdag 23 oktober 2007

Week From Hell!

Lite försenat, men va fan, sånt kan man skita i!

Jag har haft den värsta veckan någonsin! Helt klart!

Vi börjar med måndag, direkt på morgonen så vällde ett illamående utan dess like in över mig, kan ha varit lite för mycket kaffe, lite för tidigt, så kanske kan väl de ngt tidiga ciggen gjort sitt…
Men, jag lyckas komma ur illamåendet, tar mig till tåget, och så klart så är ju det försenat, kommer till jobbet ca 15 min för sent, och jag har glömt mitt kort till hissen, så min chef får komma och släppa in mig, suck!

Tisdag; Där löpte allt smärtfritt under morgonen och dagen, kommer hem, hoppar av tåget och beger mig till hantis och sabina där jag ska banka pengarna från lördagens jobb, ska även få min resterande lön för den dagen, glad i hågen ska jag lägga pengarna i plånboken och inser att jag tappat den på tåget!
Efter ett antal samtal och ett antal timmar senare får jag alla fall reda på att den finns på hittegodsavdelningen i gbg och att allt finns kvar, men vad hjälper det när jag redan spärrat allt, bankomatkort, körkort, och mitt pendlarkort, som jag behöver dagligen.

Onsdag; Som om gud inte spelat mig tillräckligt många spratt denna vecka så vaknar jag med ett hejdundrande munsår, det är inte av denna värld, det gör skitont!! Jag ser ut som om jag gått en runda med Mike Tyson och fått en rejäl fläskläpp, hur kul är det?!

Så, jag hoppas att alla andra jävlar haft en bra vecka!

// Beýla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar