onsdag 9 juli 2008

Jag ska bara...


Egentligen har jag inte tid alls att sitta här, måste duscha, springa ut med hunden, allafall såpass att han får göra av sig ordentligt, och äta ngt, för sen kommer My över, och det var längesen!! Hon bara jobbar och jobbar, men nu hade hon tid för lilla mig och dessutom så var hon ledig imorgon, jippie!!

har dessutom städat som en galning, och det behövdes kan jag säga, det blir så fasligt många dammråttor i hörnen när man har hund, speciellt när han inte trimmas som han ska, då hårar han mer än en vanlig schnauzer, men det kan man leva med, efter ett tag ser man inte ens skiten i alla hörn....

I helgen är det SM!! Det ska bli såå jävla häftigt att se alla snygga hästar, för nu är det creme de la creme som kommer, och det är inte lite sagt.

Det kommer förhoppningsvis lite bilder därifrån om jag nu kan komma ihåg min kamera "snöre runt fingret", sen undrar man varför i helvete man har ett snöre runt fingret...

Nu kommer bara orden ut, och jag har absolut inget vettigt att säga... suck...

Lånar en bild från Toti och Fridas hemsida www.totiofrida.se


Tjing TJing
/ Beyla

1 kommentar:

  1. sådär! Nu är du igång igen. Duktig tjej ;)

    SvaraRadera