onsdag 30 juli 2008

På Latsidan...


Känns som jag återigen glömt min blogg för ett tag, och jag kan inte annat än skylla på värmen, jag orkar inte, det är helt enkelt för varmt!
Har tänkt att jag ska skriva, men sen har jag kommit att tänka på min stol, den är i skinn, och springer man omkring hemma i kjol alternativt shorts så är det inte såå skönt att sätta sig på den, speciellt inte när man ska resa sig och man inser att låren är fastklistrade...fy fan...

Men som alla säger; man ska inte klaga.

nu ska jag bege mig ut till stallet och göra så där lagom tråkiga saker, smörja träns och sadel, tänkte att därute är det ingen som ser mina solmärken, inteså snyggt med nästintill likbleka ben, tokbruna armar och ränder efter ett linne... känns som om jag kan ske kan få till en bättre och jämnare bränna... och göra lite nytta samtidigt...

Tjing Tjing
/ Beyla

2 kommentarer:

  1. att mina ben är lika bleka som en ipren bekommer mig inte, däremot stör jag mig på att ryggtavlan är kritvit eftersom jag haft ett linne med brottarrygg då solen varit som starkast - faen me!

    just nu ligger Sindri liten i mormors knä, vi observerar potatisen som ligger och fräser i ugnen!

    SvaraRadera
  2. ja det var värst vad latmasken latar sig! haha

    SvaraRadera