måndag 7 juli 2008

Så var man här igen...

Insåg att jag försummat mitt bloggande alltför länge, pga en söt slemma som påminde mig att det ju faktiskt inte händer så mycket här just nu, och tid, det har jag mer än någonsin.

Idag har det regnat oavbrutet, inte ens Dalton har velat vara ute längre än nödvändigt, och då är det illa, riktigt illa.

Jag har varit så vacker i mina knallrosa gummistövlar, och min blåa regnkappa så ni anar inte, haha... men det bjuder jag på.



Och min blåa regnkappa ska vi inte prata om, den är hur läcker som helst, ska nämna att mina stövlar är aningens mer rosa än de på bilden, men de var rosa i allfall...


Och så kan ni ju kanske tänka er en dyngsur schnauzer som helst av allt bara vill gå in igen.



Men jag har suttit uppkrupen i soffan hela dagen med min underbara bok, The Novice, bok 2 i serien; The Black Magicians Trilogy, hur kanon som helst!


De kan jag verkligen rekomendera, vet dock inte om de är översatta till svenska ännu, men fixar man att läsa på engelska och gillar lite fantasy, då ska man läsa dom.
Mycket Nöje!!








Tjing Tjing / Beyla

2 kommentarer:

  1. O HERRE MIN FÖRHUD!!!
    rosa stövlar? vart har min svarta Johanna tagit vägen?????

    SvaraRadera
  2. ja du, det vet jag inte, köpte dom för att de var så fula ...haha

    SvaraRadera