söndag 13 juli 2008

Litet smakprov...

Här kommer några bilder som jag inte kan vänta med att lägga upp!


Nedan:
SM Vinnare i Tölt T2, med momentet enhandsfattning och lång tygel!



Ytterligare en, ingen vinnare men en ack så snygg hingst!
Berserkur!



Och så den sista, men inte den minsta! innan alla andra kommer.
Inte heller ngn vinst detta SM, men ockxå han, en otroligt vacker häst!
Soldan!




De två sista bilderna är på hingstar som jag skulle kunna tänka mig till mitt sto, den dagen man har råd :)

Tjing Tjing
/ Beyla

3 kommentarer:

  1. Mmm SM killarna var inte dåliga att skåda den helgen. Tack för din arbetsinsats föresten. Du är kanon vännen. Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm SM killarna var inte dåliga att skåda den helgen. Tack för din arbetsinsats föresten vännen. Du är kanon. Kraam!

    SvaraRadera
  3. Ha ha jag är inte så haj på det här märker jag det kommer dubbelt av det jag skriver. Ha det gott

    SvaraRadera