fredag 17 augusti 2007

Att busa...

Det kan man väl ändå göra hela livet? Man blir väl aldrig för gammal för sånt?

Men man kanske busar lite olika under livets alla skeden, som när man e liten kan det ju vara tillräckligt med bus när man pallar äpplen, eller ringer på någons dörr och sen springer för glatta livet, då busar man ju.

Men hur busar man när man e vuxen då?
Är det när man är lite så där lagom jävlig, när man kanske ser till att någon bjuder en på drinkar hela kvällen på krogen för att sen smita illa kvickt när det stänger, eller är man bara smart och ekonomisk?

Ja, jag har funderat länge nu, och jag vill väl anse mig själv vara lite lagom busig, men det kanske bara är barnasinnet som finns kvar någonstans?

Jaja, oavsett så ser jag mig själv som en busig liten prick.

Sen får väl alla andra tolka sitt egna bus, så länge man har kul så är det väl bra med det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar