tisdag 28 augusti 2007

Aldrig mer flytta!!

Jag ska aldrig mer flytta!
Det här är det jobbigaste jag gjort på riktigt länge, för det första så måste jag försvinna från min lägenhet under ett par timmar imorgon, då det ska klampa in en hel drös med okända människor i min lägenhet och bedöma den, se om det är något för dom, säkert kommer de klampa in med skorna oxå, så att all den jävla städningen jag sysselsatt mig med de senaste dagarna kommer vara förgäves!
Och så själva städandet då, kanske e det jag som e knäpp, men har jag väl börjat skrubba och fixa så hittar jag tamefan nya saker hela tiden som kan skrubbas rent, och frågan är väl om de som kommer hit och tittar ens kommer märka att jag skrubbat? Tror knappast det, med tanke på att jag själv knappt ser det...

Och hur lätt är det att hålla det kliniskt rent nät man har en dampvalp hemma som kör race i lägenheten precis efter en promenad på den nyklippta gräsmattan? kul att gå och samla grässtrån i alla hörn, fy faaaan!!!

Som tur e så behöver jag inte lyfta en enda flyttkartong när det väl bär av, det kommer flyttfirman att göra, det är nog den bästa ide jag och Daniel haft på länge.

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar