torsdag 23 augusti 2007

En liten del av mig...

Jag satt idag och slösurfade på nätet när det slog mig att youtube brukar kunna ha en massa roliga saker som man kan kika på för att fördriva tiden, så jag hamnade där och fastnade för resten av dagen =)

Började med att kika på en hel hop av gamla Marilyn Manson videos, och då slog det mig; vart tog mitt enorma behov av att lyssna på musik vägen?

Kändes nästan som om jag lämnade kvar den biten av mig hemma i köping när jag flyttade för sisådär 2.5 år sen, och sen bara glömt att hämta hit det på ett av mina besök.

Jag tror inte att det gick en dag tidigare utan att jag hade någon form av musik på hemma, mestadels Korn och Manson, och en hel del gammal hederlig rock av alla de slag.

Idag tror jag fan inte att jag lyssnar på musik ens en gång i veckan, eller jo, det var lite överdrivet, men det är inte alls i närheten av hur mycket det var tidigare, och om sanningen ska fram har det blivit mest radioskrål, då det är det man haft på i bilen till jobbet, och givetvis lyssnat på när man väl varit på jobbet.
Tragiskt!!
Tragiskt!!

Jag vet knappt om jag vågar publicera detta inlägg, det är ju pinsamt att komma på att en så stor del av en liksom bara "glömdes" bort när man flyttade, och hur i helvete kunde den glömmas???

Men nu ska jag ju flytta tillbaka till köping, så någonstans hoppas jag ju på att den borttappade delen kommer tillbaka, annars vet jag fan inte vad jag ska göra, eller kanske man kan hitta en reservdel på mekonomen eller biltema?

Jaja, och för alla er som kanske tycker Manson e grym, precis som jag tycker så måste jag ju bara länka till en av hans videos, bara för att känna att jag inte tappat allt.


http://74.52.167.50/media/vid.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar