onsdag 14 november 2007

Denna bjuder jag på...

Jaha, jag bjuder på det här, hoppas någon får sig ett gott skratt...

Igår så hämtade jag ut min efterlängtade nya MP3, jag har alltså inte tidigare i mitt snart 27 åriga liv någonsin ägt en sådan, så jag tyckte det var dags.

Glad i hågen kommer jag hem och ska tanka över all min musik till den lilla manicken, jag fattade så långt att man skulle koppla in den i usb uttaget, och det gjorde jag.
Jag hade även varit så smart att jag installerat skivan som följde med produkten, pluspoäng till mig :)

Jaha, sen skulle jag då få över musiken, det var ju desto krångligare, trodde i min lilla värld att det typ skulle komma upp ngn liten bild på kanske min mp3 med en text under som sa tex: "flytta musik från dator till mp3", det gjorde det inte :(

Men efter mycket om och men så fattade jag att man skulle flytta musiken till flyttbar enhet :F, och allt verkade som om det skulle funka, men icke då, nä, då skulle man se till så att "hold" knappen på mp3:n var åt ett visst håll, för annars fick man minsann ingen musik överförd, märkligt!

Ok, efter alla dessa olika problem så hade jag fått över min musik till min nya söta lilla mp3, och var själaglad!

Då startar inte fanskapet! och jag undrar om jag fått ett måndagsexemplar måhända.

Tills det slog mig, att på det lilla lilla batteriet som följde med i kartongen kanske hade en liten bit plasthölje på sig, och det blir jääävligt svårt för det lilla batteriet att få ngn kontakt om det sitter plast på.

Efter mycket om och men så fick jag iallfall igång min nya underbara mp3, men vägen dit var lång.

// Tekniska Beýla

3 kommentarer:

  1. 'asgarv' grattis!!
    själv är jag lika förvånad varje gång jag lyckas slänga in musik i mobilen :P

    SvaraRadera
  2. Började spela när det kom och spelade någon månad då, la ner men tog upp det igen när TBC kom. Nu har jag väl spelat hyfsat effektivt sen i augusti , men jag är inte som min sambo och tokfastnar och inte gör nåt annat än spelar, jag måste göra annat också annars blir jag galen :P

    Hur länge har du spelat?

    SvaraRadera
  3. Min msn står på bloggen annars så det är bara att adda :)

    SvaraRadera