fredag 16 november 2007

Provar nytt bloggutseende...

Det ska bli spännande att se hur länge jag orkar med denna färgsättningen, men man kan ju alltid byta igen om man vill :)
Det är ju det bästa! Tant Hanna, säg vad du tycker, min e ju inte lika sbygg som din, detta var det bästa jag kunde ordna för tillfället :)

Imorgon bär det iväg till Ullared, det ska bli såå himla skoj! Ska shoppa som en galning, och jag återkommer med en lägesrapport under söndagen så ni alla vet hur det gick för den förvirrade i en gigantisk affär.

// Beýla

1 kommentar:

  1. fräscht!! fast jag saknar en profilbild på dig!

    - tummen upp, dregel på dregen -

    jag är rätt glad över att jag inte ska med dig till Ullared, vi hade fått haft ett snöre mellan varann typ, och mobilnumret inskrivet på armen så som dom gör på små barn vid stora event!!

    SvaraRadera