torsdag 29 november 2007

Jaha, tack igen Tant Hanna!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3st

Vilken svordom använder du mest?
fan

Äger du en iPod?
nej på tok för dyra

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.20

Hur många resväskor äger du?
1, ful som fan är den med, men praktisk

Var köper du dina matvaror ifrån?
Hemköp, ligger i släkten

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
både och, men lite beroende på fotografen

Vilken var den senaste filmen du såg?
Spiderman 3

Har någon av dina vänner barn?
japp, och massa är med barn nu

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
beror på hur mycket jag vann

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD-spelare? Det lyssnar jag inte på….

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
japp

Använder du huvtröjor?
nej

Kan du vissla?
absolut inte, och jag kommer aldrig lära mig

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
japp, typ 1 Maj eller nåt sånt

Vem var den senaste som ringde dig?
Sabina

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
säkert, men det man inte vet det mår man inte dåligt av

Tittade du på tecknat när du var liten?
japp japp

Hur många syskon har du?
0, men jag räknar nästan Lottur som en syster

Vilken film kan du alla replikerna till?
Braveheart

Äger du några band-t-shirts?
japp, Mötley Crüe

När flög du senast?
när jag var typ 12

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
ja

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite norska, och så mest strunt

Diskar du din egen disk?
nä, det gör min sambo

Har du gråtit offentligt?
det har jag säkert…

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop på jobb, stationär hemma

Försöker du alltid lära dig nya saker?
men det e ju klart, annars är det ju ingen mening…

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
har redan, men vill ha fler tatueringar

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
jag är sambo, vi dejtar inte längre

Kan du kasta macka?
klart jag kan , ost är det bästa pålägget

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
yes box

Har du en blogg?
ja, man har ju det

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Engelska

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor

Gillar du din boendesituation?
klart!

Vilken är din favoritfrukt?
Päron kanske?

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nope, orkar inte…

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
tja, ett år äldre, eller hur var det nu

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja, min egen mest, men även andras ibland.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Patrik

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det gjorde dom inte, det var min moster som sa att jag såg ut som en sån, så då bytte de från Matilda, *puh*

Gillar du senap?
ja, men enbart till ärtsoppa eller julskinka

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
När helvetet fryser till is kanske…

Sover du på sida, mage eller rygg?
intefan vet jag, jag sover ju

Har du någonsin köpt något från eBay?
nja, räknas Tradera…

Tycker du om att krama folk?
Ja, men bara mina vänner

Skulle du säga att du är trendig?
nej, det vill jag inte

Äger du en digitalkamera?
japp, och den e skitbra

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
tacka nej

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda, heter han verkligen så?

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
oj, många, jag är sååå töntigt känslig

Tycker du att du är attraktiv?
i vissa kläder, vinklar och speglar, med viss makeup och hårfix

Vad är du allergisk mot?
kondomer, rengöringsmedel och hasch, hahaha

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
ehh, nej..

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
barn? Vad är det, ska man skaffa såna?

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
förenklad webredigering, det enda jag hittade var ett tjockt infoblad från Telenor

Vad har du på dig?
jeans, tröja…

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Marilyn Manson: Evidence
.
.
// Beýla

1 kommentar:

  1. nee du ser verkligen inte ut som nån Matilda!!
    fan.. du det är snart dags.. du vet.. dom där dagarna i december vi helst glömmer bort!! uscha!!

    kommer du ihåg när vi var på Rocklundamarknaden och skulle få horoskop utskrivet? haha
    fan vad han tittade på oss när vi berättade vad vi hette och fyllde år nästan exakt med 3 års mellanrum?! xD
    jag har det pappret kvar föresten, nånstans i bråten!

    SvaraRadera